16/09/16 Stichting Print op Dutch Design Week

www.ddw.nl

Stichting Print mag tijdens de komende Dutch Design Week een sprekersessie vullen voor Print Pakt (KVGO). Hiervoor zoekt de stichting 3 jonge talenten die een bijzonder project doen of hebben gedaan met papier en druk/print en daarover een presentatie van 10 minuten willen geven voor een publiek van ontwerpers, creatief ondernemers en iedereen die maar geïnteresseerd is in Nederlands design.

Studeer je of ben je niet langer dan 5 jaar geleden afgestudeerd aan een Nederlandse kunstacademie of grafische opleiding en heb je een bijzonder/gek/spraakmakend project gedaan met papier en print waarover je een korte presentatie kunt en wilt geven, stuur dan een e-mail met informatie over jezelf en je project naar info@stichtingprint.nl.

Categorie: Nieuws