Jong talent IN DE KAST

Het project IN DE KAST geeft jong talent de kans werk aan een breed publiek te presenteren. De kast reist het hele land door en staat steeds een maand lang op uiteenlopende locaties.

Elke maand krijgt een jong talent de ruimte om zijn of haar werk te exposeren in de kast. Op deze manier brengt PRINT grafische vormgeving heel dicht bij het publiek en biedt het jong talent een podium zich te presenteren.

Ben jij niet langer dan vijf jaar geleden afgestudeerd aan een opleiding voor grafische vormgeving of communicatiedesign (mbo of hbo)? En zou je je werk wel eens aan een groter publiek willen laten zien? Kom dan IN DE KAST!

In De Kast wordt elke maand het werk van een jong Nederlands talent tentoongesteld op een bijzondere openbare locatie in Nederland. De locatie wordt afgestemd op het tentoongestelde werk. De locaties kunnen zeer uiteenlopend zijn, te denken valt aan ziekenhuizen, kerken, winkels, concertzalen en congrescentra, afhankelijk van de thematiek van het werk. Ook op festivals, congressen en evenementen kan De Kast verschijnen.

De kast wordt ter plekke samen met jou ingericht. Je kunt vooraf informatie over jezelf en je werk doorgeven, zodat die ook in een van de kastmodules te lezen is. PRINT stuurt een persbericht rond en besteedt aandacht aan het project op haar social media.

Na afloop wil PRINT je carrière graag blijven volgen en contact houden.

Categorie:

Meer informatie?

Neem contact met ons op!