Draag bij aan het succes van Print!

PRINT is een non-profitorganisatie zonder structurele subsidie. De activiteiten en projecten worden gefinancierd uit bijdragen van deelnemers en bezoekers, fondsen en sponsoren. PRINT wil daarnaast ook projecten organiseren die geld opleveren voor de stichting, zodat daarvan weer nieuwe activiteiten kunnen worden georganiseerd. PRINT wil graag op eigen benen staan. Jij kunt daarbij helpen door vriend te worden of een donatie te doen!

VRIENDEN

Ben je enthousiast over de projecten en activiteiten van PRINT? Steun PRINT dan met een jaarlijkse financiële bijdrage en word vriend. Vriend van PRINT word je voor € 10,- per jaar. Daarvoor houden we je op de hoogte van onze activiteiten, krijg je voorrang bij deelname aan activiteiten en ontvang je elk jaar een uniek boekje, ontworpen door een of meerdere Nederlandse vormgevers.

Om vriend te worden hoef je alleen de machtiging maar te printen, in te vullen en te ondertekenen. Stuur het formulier dan per post of scan en mail het naar info@stichtingprint.nl. PRINT schrijft dan tot wederopzegging jaarlijks je bijdrage af. Meld je je tussen januari en juni aan, dan wordt je bijdrage in juni afgeschreven; meld je je tussen juli en december aan als vriend, dan wordt je bijdrage in december afgeschreven.

Alle vrienden krijgen als dank jaarlijks een uniek boekje cadeau waaraan meerdere Nederlandse ontwerpers hebben meegewerkt. In 2016 is het een alfabetboekje, waarvoor 26 ontwerpers een letter hebben aangeleverd.

SCHENKEN

Je kunt de projecten van PRINT ook eenmalig ondersteunen. Draag je de Nederlandse grafische vormgeving en typografie een warm hart toe, dan kun je door middel van een schenking of legaat bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de activiteiten van PRINT.

Schenken of nalaten is fiscaal aantrekkelijk. Sinds 1 januari 2012 is de Geefwet van kracht, die de fiscale voordelen om te schenken aan culturele instellingen voor particulieren en bedrijven heeft vergroot. Stichting PRINT heeft de culturele ANBI-status. Dat betekent dat de stichting belastingvrij schenkingen kan ontvangen en dat de giften voor de schenker fiscaal aftrekbaar zijn. Hetzelfde geldt voor een erfenis of legaat.

Wil je een eenmalige donatie doen, dan kan dat op bankrekeningnummer NL16ABNA0606437967 t.n.v. Stichting Print. Wil je een grotere schenking of een schenking verdeeld over enkele jaren doen, neem dan contact op met Paulina de Nijs, bestuurder van de stichting (paulina@stichtingprint.nl of 06 28 617 283).